Dessa dagar..

..är totalt värdelösa:) Vakna upp bredvid den man älskar mest här i världen bara för att inse att hon om några få timmar inte är i min närhet längre. Det är tur att Västerås inte är långt bort och att det snart är dags att åka dit igen♥ Men det är alltid lika jävligt att och jag sitter halvt apatisk här och bara saknar J♥

Helgen har varit helt perfekt med glass i hamnen, sol och bad på stranden + god mat och dryck med underbart sällskap! Nu är jag inne på spurten av sommarjobbet med. 6 skift kvar totalt, sen är det några dagars semester som spenderas med Johannah och sen är det universitetet som gäller igen. Har nog aldrig haft så många bollar i luften samtidigt, men det är bara att lära sig jonglera och jag gör ju saker jag gillar, så det går utmärkt! Svårt att hinna med allt bara!:)

Försöka slå ihjäl timmarna som är kvar innan det är dags för jobb, ju snabbare det går, ju snabbare får jag träffa min ängel♥

Du är det finaste jag har
det vackraste jag vet
och den mest underbara människa jag känner!

Din för evigt Johannah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0