AndraOktober

Som vanligt skriver jag sällan! Detta trots att min blogg e jävligt snygg! Vilken skam! Grymt mycket har hänt sedan sist, minns inte ens vad jag skrev sist! Har flyttat, har valarbetat, har tillsammans med Kamrat Rosenhoff genomfört en Manifestation mot rasisterna i Sverigedemokraterna! (http://svtplay.se/popup/minispelare/v/2160670 ). Har även blivit medlem i Kommunistiska Partiet (var förut enbart medlem i RKU). Och så en massa fler saker!

Idag är jag dessutom hemma i Zinkgruvan eftersom mor fyller år! Stort grattis på henne! Så nu blir det att slappa i soffan, bota förkylningen och invänta Queens Park Rangers på tvn kl 16! Ikväll blir det mat och öl! Yey!

Återkommer nog lite senare med ett mer politiskt inlägg!
Hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0