Ostkaka och bränna!

Var nyss och farmor och farfar för att hjälpa farfar med hans GPS! Jag fick dessutom med mig en hel ostkaka till jobbet inatt:D Vilket innebär att denna natt med är räddad!:D Woho!
Btw så börjar min bränna göra skapligt ont:O Kommer bli en skapligt fin natt med skavande skjorta:P Tur det är svalt och skönt down under:P

Dessutom har jag fått något sneslag i skallen och börjat skriva i bloggen igen! Woho tycker väl alla antar ja? Ju fler som läser ju mer taggad blir man ju! Men det ska väl till någon slags modeblogg för att bli stor! Men som Blondinbella så vackert påstår: "Jag kan, då kan alla!" Att människan är född med silversked i käften och diamanter på blöjorna har antagligen ingen påverkan alls! Dessutom vill jag påstå att jag skriver bra mkt mer relevanta saker än henne, hon är möjligtvis snyggare än mig, men eftersom hon är med i MUF blir det bara en 3a på snygghetsskalan som sträcker sig till 10! Jag hamnar på en 7a, minst, mest för att RKU (www.rku.nu) är så förbannat bra! Besök sidan och begrunda dina åsikter männska!

Nu ska jag käka chilinötter och invänta första halvlek mellan Brasilien-Chile, som jag hoppas Chile vinner, men tror Brasilien vinner :O Sen blir det att ta mopeden till jobbet vid 21.15 typ! Ha en fortsatt trevlig kväll och en skojsig natt för er som leker nattugglor!:)

Hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0