Dead man walking!

Ja, en liten slags anknytning till mitt mentala tillstånd. Mår inte direkt dåligt, varken psykiskt eller fysiskt. Men senaste tiden har verkligen tagit musten ur mig. Känner mig tom helt enkelt. Känner mig fri, känns liksom skoj att kunna göra något utan att behöva tänka på något annat än mig själv, men fy fan vad jag saknar mänsklig närhet. Och hålet i hjärtat har inte läkt helt än...

Tittar som vanligt på melodifestivalen när den sänds. Och samma visa varje år egentligen. Jag gillar inte musiken eller konceptet, speciellt inte att halva skiten bedöms på hur folk klär sig. Det borde ju rimligvis vara sången,låten och utförandet av nummret som spelar in på om det bör vinna eller inte, inte korta kjolar eller sminkade ögon? Jag vet inte, bryr mig inte heller! Men det är billig och bra underhållning, och Dolph är cool som fan, He-Man!

Om det är någon som läser så kommentera gärna här, på bdb eller liknande, bara så ja vet att ni lever och läser! (Det finns en person som inte bör kommentera, men hon vet nog om vem hon är, inte är du välkommen hit i alla fall)

Hajk

Kommentarer
Postat av: Johanna

Synd att du inte mår toppen, men hoppas att det vänder snart :) Jag menar, vi ska ju käka pizza om några veckor, och då vill jag ha den gamla vanliga borgarhatande, kvicktänkta, skitroliga Mogge :D

//Johanna

2010-02-06 @ 21:50:28
URL: http://sabakunojohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0