Öl och vegitation!

Nu gott folk, sitter jag och ser på idol! Men de är inte det som är det härliga, jag dricker nämligen en öl och äter morötter och gurka som jag doppar i vitlöksdipp:D Grymt gott de:D Idag är de fredag, jäääävligt nice! Så nu sitter jag jag som sagt och slöar och vill mest sova! Elle..ja ta de lugnt:D

Jag fick veta att Thomas "Klös" Sjöström läser min blogg! Det är en stor ära för mig! Ni vet nog vem de är! Ni som inte vet.. kolla www.myspace.com/objudengast ! Han spelar bas där! Så.. Objuden Gäst+ Thomas Sjöström är alltså lika najs som öl och nötter! Ett tips till er som bor i..ja..hela världen! 17 september 2009 spelar Objuden Gäst och Totalt Jävla Mörker på Brandgaraget i Hudiksvall! ( www.eniro.se) åk dit och se dem ösa skiten hur hela jävla Lillfjärden!

Nu är morötterna slut:( Gurkan med:( Men inte ölen!:D

Hajk!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan Mogge! Nu blev jag så jävla sugen på vitlök och gurka! :(



Dålig stil.



Annars hoppas jag att allt är jättebra =)



Och coolt att en sån som han läser din blogg! :D Själv har man typ 2 klasskompisar och en internetvän som läser ens ;P



//Johanna

2009-09-11 @ 23:02:12
URL: http://sabakunojohanna.blogspot.com
Postat av: Stopet

Öl och vitlöksdipp låter ju inte helt optimalt...

2009-10-12 @ 12:03:33
URL: http://www.stopet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0