Nattblogg!

God kväller alla läsare! Hur många ni nu är:) Hoppas allt står bra till ute i stugorna! Sitter här klockan 0.31 och har ganska tråkigt:O Vill inte riktigt sova än heller är det dumma! Så om ni mot förmodan är vakna just nu så kontakta mig och underhåll mej för fan!
Idag har jag mest varit slö, även om jag gjort lite skolarbete med! (duktig hest är ja!) Sen nu ikväll blev de öl och speedway! Så jävla synd att pedersen ska sabba för alla! Men Grattis Rune Holta till din andra plats!

Ikväll har jag även tittat på Fråga Olle dokumentären om porr:O Intressant må jag säga!:) Än mer intressant var att läsa RKU:s principprogram! väldigt, väldigt mycket intressanta åsikter må jag säga! Framför allt många åsikter jag delar! Ganska skrämmande att leva i denna värld där kapitalisterna styr och ställer med allas liv. Hoppas fler börjar inse att vi inte kan ha de så här, jag tänker då inte finna mig i att bli förtryckt av en minoritet som gräver sina egna gravar med hjälp av den rådande ekonomiska krisen! Det här är inte en kamp mellan olika befolkningar, det här är en kamp mellan folket och förtryckare!

Titta på USA så har du ett väldigt bra exempel på hur liberalism fungerar. Och amerikanerna säger att kommunismen tagit död på hur många miljoner som hellst.. Kolla på USA idag, kolla hur många som står utan sjukförsäkring, kolla hur många som som årligen dör för att en elit av människor har bestämt att var och en får klara sig själv. Kolla i Sverige hur storföretagarna varslar sina anställda och själva lyfter bonusar, kolla hur EU fryser ut u-länderna med höga tullar, kolla hur likgiltiga och nöjda vi är med att ha det "ok" ställt! Upp till kamp Kamrater! För en rättvis och solidarisk värld!


Kommentarer
Postat av: Isopell

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST.

2009-09-13 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0