En vinnst, och vilken vinnst!

Att de skulle bli en tuff match med få mål var väl ganska väntat, men att de skulle avgöras i matchens allra sista sparkt trode inte jag i alla fall!

Jag kan erkänna att jag varit lite skeptisk till Zlatan..han är bra med spelare som Messi,henry och liknande vid sin sida. Men när det kommer till landslaget har de gått trögare..men vilka viktiga mål karln gör! Idag räddade han troligen Sveriges sista chans till VM-spel 2010!

Matchens sågs hos Emma tsm med Eklund och Gustav! Hade mycket trevligt! Efter matchen vart de ut och fira genom att åka bil! Det gick fort när Eklund körde:O Men skoj var de!

Nu ska jag dricka bärs,lyssna på punk och vänta på att Matilda kommer hem!:D

Hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0