Besviken,glad och trött!

Nyss kommit hem efter speedwayen som Indianerna skulle ha vunnit! Utan tvekan! Leder man med 10 poäng ska man faktiskt klara av att vinna matchen! Men..med dem skadorna som ändå drabbat Indianerna så måste jag fan beröma grabbarna som kämpar! Men känns surt att förlora när vi va så nära!

Nu ska jag fan sova..skola imörrn..förkyld..har knaprtat Mynthos (halstabletter), i 2 dagar nu! Men men, än är de inte värre än att man överlever! VM-kval imörrn med! Ska bli skoj att se!

Hajk!

Kommentarer
Postat av: Adrian birgittadotter

Jag har ochså varit med på skolfoto.

Fast för 33 år sen.

JAg läser din blogg varje dag.

Har skrivit ut din blogg framsida och har suttit upp den på min vägg åvanför sängen.

du är gullig.

pözz

<3 ;)

2009-09-09 @ 09:15:13
URL: http://ska skaffa en imorgon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0