2 september 09

Idag är jag jävligt trött! Orkar egentligen inte med en ända dag till i skolan..tidiga mornar och sena eftermiddagar.. och så världens jävla skur idag. Dyngsur är en lam beskrivning på hur vi såg ut när vi kom på tåget. Arkivcentrum var väl intressant och så, men jag var trött och blöt så ville mest hem. Skolfotot imörrse var väl ingen höjdare, men att se bra ut på ett sådant kort är svårt, jag ser mest dryg ut :O

För övrigt är min ekonomi dålig..och min umgängeskrets ännu sämre..så om du vill skänka en slant eller hitta på något så hör gärna av er!:) Ska fortsätta slöa nu..kanske påbörja min projektplan till projektarbetet..behövs göras, aja, hade bra!


Hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0