Trevligt Trevligt

Varm och skön dag idag! Spenderades med lite fotbollsspelande och kalas hos morbror (morbrors frus dotter som fyllde). Så efter goood mat och mkt öl var det mkt som var fullt, så att säga. Sen blev de speedway på tvn och sist kom hemma hit och kollade på en film med miig^^ Trävligt:D

Imörrn blir de med varmt..äta hos farmor och troligen åka ner och se på fotboll på Ekersvallen..hmm..skoj:)

Saknar Matilda mycket, så därför trycker jag in den här lilla textbiten här nu, helt spontant skrivet av mig!:

Sval som sammet, het som solen
du kommer svävanden ner bland molnen
Söt som socker, fin som få
jag sträcker mig för att nå
Med dig är jag underbar
Med mig är du mitt allt

M<3M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0