Nu ska skiten ta slut!

Nu har röstningen börja, Norrbaggarna fick första 12... och sverige har noll än så länge efter 2 röster av..42! 42!!!! Fan 42 stycken som pratar skitdålig engelska! Aja, bara plåga sej igenom skiten för eran skull!:) Sverige får nu sina första poäng! 4p från Malta! Heja Malta! Har för mej att det var där Magnus "biffen" Samulsson vann världens starkaste man en gång i tiden!

(en paus på några minuter, sammanfatta om en stund)

(7 poäng på 8 länders röster, ingen bra början! Vinner inte Sverige rakar jag av mej håret!)

Ääää jävla skitprogram! jag ger upp de här och säger att Norge kommer vinna!

Tack till alla som läst min blogg idag och hoppas ni funnit det här ganska roligt i alla fall!:) Jag återkommer med mer seriösa inlägg när jag känner för de!

MVH Mogge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0