Mycket på G..

Just de, en jävla massa saker på G. Framförallt är det snart nationella prov både i Matte B och tyska steg 4.. Det är jävligt jobbigt och jag hade absolut hoppat över det om det bara gick!  Men nu är det som det är och man måste väl kämpa sig egenom det där skiten också. Har hänt ganska mycket sen jag skrev sist som sagt, och jag orkar inte skriva upp så mycket känner jag. Men snart är det EU-parlaments val och där tror jag Piratpartiet kommer nå stora framgångar. Detta tycker jag själv är ganska bra, även om jag själv inte kommer rösta på dem, men de behövs i EU för att röra om i den där jävla grytan! Och är det något som EU inte vill ge oss så är det vårat eget privatliv! Detta gäller även våran hycklande regering som ena stunden är för höga chefbonusar och sen nästa stund vill ta bort den...

Att ha en regering som övervakar än och dessutom ser till att öka klyftorna mellan arbetare och en liten minoritet överklass är fan sjukt. Våran blåa regering sätter minoritetens intressen i första hand när de egentligen borde sätta majoritetens intressen först!

Nä nu ska jag fan käka en bra frukost och sen kanske ta tag i matten, om jag orkar..

M<3M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0