Jag är bra!

Just dem orden borde man faktiskt säga till sig själv lite oftare! Sverige är så jävla tillbaka draget, man får absolut inte tycka om sig själv och man får absolut inte tycka synd om sig själv, det kan troligen vara farligt! Slutade plugget tidigt idag och åkte således bil in till skolan. På vägen hem lyssnade jag på P3 där det handlade om diskriminering och liknande saker. Medverkade i programet gjorde då Katrin Zytomierska som varit med i tv4:s eftersnack till Idol osv. Förut har jag tyckt att hon varit en uppblåst jävel som jag absolut inte gillat. Men när hon nu gav sin egen bild på varför hon är så elak och enligt vissa bedriver mobbning mot människor måste jag svänga i mitt tycke om henne.

För att få reda på exakt vad hon sa och tyckte så lyssna på Brunchrapporten på P3 http://www.sr.se/sida/default.aspx?programid=3182, Men hon har verkligen en poäng. Jag blir mer ledsen om man hoppar på min personlighet än om man hoppar på och kallar mig fet, ful eller äcklig eller va fan som hellst! Tyck vad ni vill, jag lär knappast kunna eller vilja ändra nått för en sådan skit grej!

Så! Jag, du och de flesta är BRA!

M<3M

Kommentarer
Postat av: Karin

Naaw M<3M hihi gulligt!

2009-05-23 @ 22:42:07
URL: http://cocacola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0