23.00 (typ)

Nu har alla skrikit klart och röstningen ska börja! Tyvärr innebär det att det nu är ca 30-40min tills vi får börja höra röster..men det får man stå ut med helt enkelt! Min favorit så här efter att alla har sjungit blir nog faktiskt Finland! Låten passar nämligen bra på Speedway! Så därför tycker jag lite om den, men jag tkr även att Danmarks bidrag är bra! (nej jag är inte grann-röstare! har varken nått för dansjkävlar eller fulla finnar!) Så nu är det bara att vänta på att det ska börjar röstas! Jag återkommer när det börjar bli dags för det och kommer direkt när vi vet vem som skrikit bäst skriva de här på bloggen och trycka på spara och publicera! SÅ håll utkik!

ps. ryska bidraget var rent ut sagt pissdåligt


MVH Mogge

Kommentarer
Postat av: Kattfanskap

Vafan, mobba inte fulla finnar. Mig är de ju inge fel på? :D

2009-05-29 @ 10:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0