22.00 - 1/4..det vill säga..plåga

Jahop, då var jag tillbaka! första timmen har inte innehållit så jävla mkt roligt..Sverige har sjunigt och de gick säkert bra, jag e inge bra på att bedömma sånt..bäst hittils har nog Island varit, lite gayig låt men det är å andra sidan hela jävla ESC. Det är inte så mycket att rapportera förutom slampigt klädda människor som sjunger högt och falskt.

Nu i pausen så är det någon reporter som säkert vart med i många ryska porrfilmer (inte sett någon av dem ska poängteras), hon fick några böghatande poliser att sjunga fult! (böghatande grundar jag på att gay-paraden som anordnades tidigare idag avbröts jävligt brutalt av militär och polis på uppdrag av den jävla borgmästaren i moskva som tyckte homosexuallitet var fel, sjukt att vi 2009 fortfarande inte kan respektera varandra). Nu fortsätter spektaklet och jag återkommer om ca 1h!

Ps. Tur jag har öl

Mvh Mogge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0