21.00- Början!

Jahop, då är det dags för ännu en jävla ESC som kommer vinnas av en lättklädd, arbetslös och lätt prostituerad kvinna från någon gammal öststat! Detta kan jag dock inte ta ansvar för och ber därför redan nu om ursäkt! På tvn syns just nu 2 ryssar som är dåliga på engelska, men de gör inget, för 90% av alla män som kollar kollar troligen på den ryska medelålderskvinnans djupa urringning, jag är inte en av dem, jag bara noterar!

Spektaklet inleds med en teater bestående av Moskvas hemlösa..ser det i alla fall ut som.. Någon pratar på ryska med..låter lätt berusad. Dem kastar med varandra och ser ut att ha allmänt roligt, Det dröjer väl ca 30min innan det börjar sjunga falskt, men jag återkommer vid 22 med en lägesrapport av hur fan det går! Lycka till Sverige, det lär behövas!:)


MVH Mogge

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe va kul att se en kille som bloggar :) Ja sverige kan nog behöva hållas tummar för :D haha!

2009-05-16 @ 21:58:59
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0