Nu är jag tillbaka!

Varit väldigt dålig på det här med att blogga på sista tiden:( Så är det när man är lat och inte är så motiverad. Men idag blev jag det när Bea och Dessan snacka om bloggar igen. Min blogg är i och för sig inte riktigt lika populär som de som dem tog upp. Men snart så är jag uppe i samma popularitet som Blondinbella! Även om jag aldrig kommer vilja tjäna pengar på det här. Jag finner det här enbart avslappanden och roligt. Ska jag tjäna pengar på det så ska de fan inte vara genom reklam för massa företag! I´am indipendent!:D

Vet fortfarande inte riktigt hur jag ska få mer läsare..det är ju trots allt svårt att nå ut till den breda publiken här på internet.Men jag får klura på de där.. För övrigt vill jag påpeka två saker, båda gäller dem som bestämmer!
Sak ett: Varför i helvete skulle man sätta åldersgräns på 18år för att köpa energidryck? Det är ju fan löjligt! Låt alla lan-ungar som tkr det är så jävla gött få köpa de och sen sitta uppe och spela hela nätterna! Och att ungarna blir för aktiva och stökiga i skolan är ju skolans problem, de borde ju rimligen inte behöva betyda att energidryck ska göras olagligt att köpa för människor under 18 år, de som är den största konsumenten av det! Skärpning nu för fan! Vi lever redan i ett jävla storebror-samhälle!-.-
Sak tvåå: Det är jävligt svårt att påverka politker enligt min egen erfarenhet. I Askersunds Kommun är det fan omöjligt! Det är som att försöka få borgarna att bli solidariska, omöjligt!

Nu ska jag göra nått annat en stund, hade skojsigt!

M<3M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0