Jag tänker vara först!

Med vad? jo, jag ska fan uppdatera hela världen om vem som vann melodifestivalen! Jag hatar hela skiten, men om nu hela familjen tittar och man sitter i en fotölj i samma rum är det svårt att undvika skiten, så jag ska berätta för er! Så länge kan jag ju tacka min sötnos för den fina bakgrunden på min blogg! massa najs blev de!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om så länge, det är lixom 9 minuter kvar tills någon vet, eller kanske längre. Jag vet inte riktigt. Nu är Charlott "patten" Pärälli på scen (medveten om att de inte stavas så). Jag uppdaterar er som ni märker, ska kommentera kläderna oxå, Charlott har på sej ett dusch drapperi som glittrar och Motor Boy aka Homo Boy ser ut som en synthare från Växjö.

Nu börjar det närma sej!! Spännande! Spännande! Svårt att se va ölen har för färg i en grön flaska =O så ni vet de!!

Nu babblar Petra Mede på som fan, jag orkar inte berätta hur många poäng varje artist/grupp får, men ni tittar säkert...

(konst paus tills jag vet det jävla resultatet)

Vinnaren är.......Hon opera tanten..La Vox eller va fan ho nu hette, skitlåt, jag skiter i de här nu, har öl kvar.

Tack för visat intresse!

MVH Mörgan!

M<3M


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. du borde bli kommentator:D

2009-03-14 @ 22:24:55
Postat av: Jenny

Tyckte du rätt låt vann Melodifestivalen 2009?



Kommentera vad du tycker på min blogg! Diskutionen är igång.

2009-03-14 @ 22:29:36
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anton

motoboy var så fiiiiiiint

2009-03-14 @ 23:20:34
Postat av: Bazooka

Jag begriper mig inte på vänstern ibland. Vänstern säger sig representera den vanliga människan/arbetaren men hånar den vanlige knegarens intressen - melodifestivalen är skit, dansband är skit, komedier/buskis är skit, svensktoppen är skit, mm mm

2009-03-14 @ 23:57:44
Postat av: Snurris

Du, du skulle bli bästa kommentatorn ever! xD

2009-03-19 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0