Jag är modern!

Nu är det snart slut på ännu en helg. Gör inte så mycket egentligen. Längtar mest till på lördag då jag får åka till Matilda igen!<3 Men till dess är det en tråkig skolvecka, en begravning och troligen ett besök hos Emma som då skulle ha sin fest. Men sen bär det av mot nordligare breddgrader! Äntligen!<3


Jag ska nog börja skriva om mode! De är många som läser bloggar om mode! Jag e bra på mode! Jag har tex en för liten marvin skjorta, ett par jack and jones jeans, och en K.U.K tröja! Om man kombinerar det här får man en outfit som kan liknas vid..en tidig Magnus Uggla eller en nyare modell av allas våran Ulf Lundel.
Nu har jag ett mode-tips till er människor som känner "fan jag har inte alls hängt med och kollat vad som är modernt och inne just nu". Besök den här sidan så får ni dem senaste uppdateringarna! ( http://www.myrorna.se/ ) . Om ni dock finner detta lite för dyrt tkr jag absolut ni ska göra som 90% av alla bohemer (ett trevlig folkslag) sky era egna kläder!

Nästa gång jag skriver hoppas jag ni har gjort som jag sagt så vi kan gå vidare i denna färd mot den übermoderna livsstilen! Välkomna åter Mina vänner!

M<3M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0