Förlåt, orkade inte skriva igår

Igår blev det inget blogginlägg, jag glömde bort, och när Matilda påminde mej var klockan för mycket för att jag skulle orka hitta på nått bra, eller nästan bra. Hemma från skolan idag med..Halsen krånglar på flera olika slags sätt. Tex har jag ont i den, och mycket slemm. Så vila upp sig idag och ta sig iväg imörra igen. Uppskrivning för andra gången imörrn också, nervöst nervöst.

Annars är det en ganska bra tid fram över måste jag säga. Förhoppningsvis klarar jag teorin den här gången, sen är det helg i 4 dagar eftersom vi är lediga måndag och tisdag nästa vecka. Sen är det bara onsdag,torsdag som är lite halvsega. Sen på fredagen kommer ju Matilda hit! "glädje skutt och magdans". Det är jävligt bra de<33 Så de finns hopp för mänskligheten!:)

Men nu ska jag nog fortsätta slappa i soffan och plugga på lite körkortsteori här:) Hade bra gott folk.

M<3M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0