En vanlig, hederlig söndag

Sitter här i soffan efter att ha tittat på My name is Earl i typ 3,5 timmar. Tur det är en förbannat bra serie!:) Också har det börjat snöa igen, eller de har de gjort hela dagen tyvärr. Jag som såg fram emot attt börja kunna använda conversen på allvar snart. I och för sej är dem mer täta än mina andra skor..Finns en viss längtan efter sommaren här känner jag. Slippa den här tråkiga snön och kunna gå runt i shorts och skjorta med hatten på skallen och lyssna på glada toner från radion.

Måste bara tipsa er om den här videon, måste vara den bästa på hela internet:D http://videon.se/barn/i-was-gonna-go-to-school-but-then-i-got-high/ , ett bra exempel på varför man inte ska låta tandläkaren ge än bedövning! Man vet aldrig vad dem stoppar i än :X

Nä nu blir de att försöka hitta på nått igen, skulle behöva träna lite mer på engelskan känner jag..men de får bli lite senare. Först vilar man så länge att man känner att man orkar med det andra. Det kan ta tid.

M<3M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0