En text till den jag älskar

Vi stog för våra idial, vi kämpade tillsammans mot allt som var fel.
I det tysta vi stred och även led.
Vi slogs för det vi trodde var rätt, mot idial och orätt.
I dina ögon fanns en längtan efter närhet
En närhet jag ville fylla, en närhet jag ville ge.
Jag gick emot dej med nervösa steg
Känns som om hela jorden snurrar under mina slitna skor
med väskan i ena handen och hjärtat slåendes i otillåten hastighet
styr jag fötterna iväg från tåget och emot min framtid
En framtid ljus som den finaste sommardag
En framtid som jag vill dela med dej
Du är mitt allt, Med dej vill jag leva, med dej vill jag dö
Vi fortsätter slåss
vi fortsätter kämpa
för jag vet att tillsammans är vi allt.


M<3M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0