1 helt underbart år!<3

Det här är inte bara dagen då jag skriver mitt 50:e blogginlägg (det här) det här är också den dagen jag firar 1 år tillsammans med min Matilda<3

Det är idag 1 år sedan jag hittade min livs kärlek, min Matilda<3 Det här året har varit det bästa i mitt liv och jag är dig evigt tacksam för att jag får vara din Matilda!<3 De finns mycket i livet man kan glädja sig åt och vara lycklig över. Det kan vara att ÖSK mot förmodan tar sm-guld i fotboll, eller att man får MVG i en kurs i skolan. Men det största och absolut bästa glädjeämnet i mitt liv är min Matilda, utan henne, ingen lycka. Så är det.
Ni ska inte tro att vi aldrig grälat eller alltid är superglada, men oavsett vad så kommer vi alltid ut på andra sidan, gåendes hand i hand. Många tror att 42mil är ett hinder för kärleken. Men det är det inte! Vi kan inte ses varje helg, eller ens 2 gånger i månaden, men dem gånger vi får tillsammans är dem underbaraste i mitt liv<3 Och det kan jag säga er alla, 42 mil kommer aldrig hindra mej ifrån att träffa min Matilda<3

Finns inga hinder, finns inga problem. Jag älskar Elin Matilda Persson, till döden<3

Du är mitt liv och hela min värld<3
Tack för du finns<3
(snart 2år<3)
M<3M

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej, du har ju körkort nu :D

2009-03-26 @ 22:02:37
URL: http://scarything.blogg.se/
Postat av: Evelina

Grattis till ett år :)

2009-05-16 @ 22:24:14
URL: http://evelinar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0