Till Matilda

Kärlek till min Matilda


När en ny morgon gryr och fågeln tar sin första ton
när solen sträcker sina långa armar upp över horisonten
när mörkret släpper sitt tag om den kalla natten


När du ger mig ditt vackra leende som smälter is
och när du närmar dig med dina lätta steg
när du ser mig i ögonen och jag vet att du är min
för jag älskar när du visar att du vet


Jag närmar mig dig med korta steg
redo att vika ner blicken
för har man en gång sett dig i ögonen
är man för alltid förlorad i kärlekens dal.


Sommarlov nu! Fan vad härligt! Börjar underbart med, på lördag åker jag till Matilda! Sjukt bäst!

Jag har inget att skriva om, så jag tackar för mig!


Kommentarer
Postat av: moggehater86

"redo att vika ner blicken

för har man en gång sett dig i ögonen"



vad ser du med andra ögat då, Mogge?

2009-07-11 @ 21:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0