Trevligt att ni läser..

Upptäckt att de är några stycken som läser min blogg, vilket självklart är jävligt roligt, förstår dock inte den här människan, som unnebarligen inte gillar mej speciellt mkt, vilket jag i och för sej inte bryr mej om, men tragiskt att personen ska behöva göra bort sej så jävla mkt som den gör.

Här följer kommentaren som personen så smart skrev:) lägg märket till jobbet personen lagt ner på att skapa en hotmail!

MoggeHater86  ([email protected]) om Rättvisan kommer aldrig segra..:
Mogge din jävla tönt, lär dig att stava! fuckface! Du pratar om normer o ideal, och det kan jag ju iochför sig förstå, då du är den fulaste varelse som bebott detta klot(jag vet inte om du kan klassas som människa för att du är så jävla ful)!



Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant;)

2009-01-24 @ 21:48:48
Postat av: MoggeHater86

suck...för fan mogge, nu har du stavat fel igen. Uppenbarligen stavas med två p, inte två n.

2009-01-25 @ 01:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0