Tandläkarskräck!

Jag har tandläkarskäck! Fy fan vad jag hatar att gå dit! Och på måndag måste jag det!? Hur skall jag överleva? Tips? Snart jul som tur är! Marieberg på lördag och köpa julklappar! Undrar om Bokia säljer böcker skrivna av Marx eller Lenin? Aja, köper av Hedman ändå så!:D Säg till om ni är intresserade av vettig läsning, vet en som kränger!

Musiktips!

Knutna Nävar

Objuden Gäst

Lyssna och njut:) Nu ska ja snart sova och hoppas ja vaknar upp i en värld utan Sverigedemokrater och kapitalister!

Hajk!

Kommentarer
Postat av: Snurris

Bokia säljer böcker av Marx, men inte Lenin vad jag vet :> Vettig läsning säger du? Ja tack! :O

2009-12-04 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0