Carpe Diem

Igår fångade jag fan dagen rätt reält! Sov visserligen ganska länge men när jag väl kommit upp ur sängen tvättades de bil, de handlades, det  vart en promenad och jag grillade! Tyvärr var det väl årets prestation..Men det va gött att sätta sig med en kall öl igår ute på altan och bara njuta av dej förbannat fina vädret!

Fast idag ska jag ju va lite solidarisk och åka med morbro och kolla på en ny bil till han. Så därför, eller delvis därför sitter jag uppe redan nu (klockan 8.29) och väntar på ett samtal. Skulle väl kanske orka göra frukost, men just nu är det lite tungt med orken..Just ja, söndag idag, Söndasparty ikväll!:D Det tycker i alla fall jag är bra!

Om ni föressten vill ha en liten suprise i era vindruvor ungefär som på Max så köp era vindruvor i Botkyrka utanför Stockholm för där får man jättespindlar med i förpackningen! (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4995765.ab). Jag gillar inte spindlar, de där hade fan dödat mej!

Nä nu ska jag strax göra den där frukosten och sen vänta och se!

Hade bra!

M<3M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0