Ja jävlar vad jag glömmer!

Jag är fan lat, och glömsk! eller så ljuger bloggen om att de va 11 dagar sen jag skrev här sist! Men de är ju fan ingen som kommenterar skiten jag orkar skriva! Det är ju fan inge skoj att skriva då! Jag är konstnär, kräver min uppmärksamhet! Tur att Matilda i alla fall läser de här, annars hade jag satt mej i ett hörn här i mitt rum och gråtit väldigt länge.

Min resa borde egentligen upphöra pga bristande intresse hoss mina trogna läsare! i och för sej har jag inga, och jag skriver inte så ofta..men ändå! Det är säkert en och annan som tjuvläser min blogg! kan ni inte visa lite uppskattning:O? (inte du älsk, du visar de redan!)

Vafan har hänt sen sist..just ja! Skolkort..Lasse(som då den här "snubben" hette, placera mej sittande, i mitten. Förstår ni problemet? Jag har aldrig suttit ner på ett skolkort förut! det stör mej jävligt mkt faktiskt! Och dem har förbannat bra kameror, för bra kameror, jag syns för väl! Hmm..nått mer skoj? Njäää inget som jag orkar ta upp, eller som mina kära läsare vill läsa om(jag har fortfarande inga!). Den här veckan är ganska bra tkr jag, vi är lediga torsdag och fredag! Det är mkt, mkt..väldigt mkt bra! Btw, det är ungefär här det kritiska ögonblicket i mitt bloggskrivande kommer, jag sitter och stirrar på texten och funderar "nä fan va meningslöst, jag raderar hela skiten!" Men nu orkar jag inte det heller!

Jag ska börja ge Tumme Upp och Tumme Nermed tror jag..

Spogges Tumme Upp

Matilda såklart! Hon är underbarast och jag älskar henne mest! Dessutom träffas vi om ca 4 veckor<3 Jävligt mkt underbart! det är det som jag längtar till mest just nu, Ska bli bäst!<3

Spogges Tumme Ner:

Överklassen i storstäderna som tror vi på landet är efterblivna socialfall! och Brats! fy fan för dem! Släpp lös Tony Olsson elle nån jävel på stureplan med en avslagen ölflaska eller nått!

Nu örkar jag inte skriva mer..Resan går vidare, Ska du med?

M<3M

Över Änd Ut!

Kommentarer
Postat av: Din Matilda

(Y) Jag vill följa :) Älskar dej mest

2008-09-23 @ 19:28:55
URL: http://scarything.blogg.se/
Postat av: skiren

haha men vi är lite speciella ute på landet:P

2008-10-20 @ 19:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0