Bensinstopp?

Fick jag bensinstopp eller vad fan hände? Nä, jag har bara glömt bort att fortsätta beskriva min resa för er, kära läsare(om de nu mot förmodan finns någon sådan, ni kan ju typ skriva som kommentar "jag läser" om ni läser? bara för jag ska se om ni läser?) och de ber jag om ursäkt för! Men nu är jag tillbaka! "trummslag"

Borde la på någotvis sammanfatta dagarna sedan söndag? men dem är ju så sjukt många! orkar nog int de! Men jag har i alla fall vart i skolan! Jävlar vad mkt olika människor det finns där! Dem flesta är så jävla mainstream och går där dag ut och dag in.. vafan! Är märkeskläder och status allt som betyder nått i den här jävla världen? I så fall är jag redan en förlorare!:D

Min resa..vad fan går den ut på egentligen? jag menar..för de första verkar ju ingen läsa allt de här skiten ändå! Vilket gör de här till en onödig grej, jag gillar att skriva och hoppas någon stackars sate finner nöje i att läsa all jävla skit! Man skulle la kunna säga att min blogg, är eran blogg? Ni som känner att "fan, jag gillar att va mej själv, jag vill inte va som han, inte va som dem andra", Det här är våran blogg! Alla, exakt alla som känner så, att människor som spelar översittare, verkar överlägsen, ser ner på andra, att folk som mobbar andra, att folk som inte kan respektera andra, förtjänar att hamna på en fiskeskuta långt ut i östersjön och sen smäller vi skutan med en stor jävla atombomb! Men som sakt...vem läser?

Jag måste nämna Matilda med! för de är hon som betyder mest:) jag må tjata om de, men jag älskar dej mest älskling:)<3

Nä nu ska jag stanna vid en mack och käka torra, dyra mackor och fantisera på toan!

Över änd ut!

Spogge

Kommentarer
Postat av: Kungen

Såklart man läser nästa statsministerns blogg! =P



Du skriver riktigt bra, och har synpunkter om viktiga & intressanta saker. Funderat på att bli politiker o rädda Sverige i denna sjukt förvridna värld som vi alla lever i?

2008-11-07 @ 11:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0