Rubrik..rubrik..nä jag kommer fan inte på någon

Dagarna går ändå ganska fort. Det är väldigt bra! Snart lördag! Snart Matilda<3

Det här inlägget var svårt att börja, börjar man skriva så flyter det på ganska bra sen. Som nu. Jag e trött, i morse var det då inte långt ifrån att jag stallde om klockan en timme och sov! Men svenska är ett skolämne det med, bäst att vara närvarande. Måndagar och tisdagar är inte speciellt roliga skoldagar. Men nu är det onsdag imörrn, det innebär en helt ok dag. Ska på studiebesök imörrn på tingsrätten i Örebro, fika innan med gänget från Sociala frågor, det blir skoj det! ett bra gäng:) Sen får vi se på nått stolpskott som står åtalad för våld mot tjänsteman.

Snacka om idé torka idag, jag e för död i skallen. Orkar inte ens irritera mej på nått speciellt, eller jo, men alla här vet ju att de finns sånt som kallas U-länder och att i Afrika har vi svält och elände, tydligen anser inte alla att detta stämmer, men det får fan stå för dem oxå.

Nu ska jag lyssna klart på hockeyn, prata med Matilda och sen sova till 7!!!
HEJA FBK!

Spogge älskar sin Malle<33
M<3M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0