Jag tänkte bara..

Oj, jag har skrivit mycket blogg senaste dagarna, nu blir det inget långt inlägg i och för sej. Men ändå ett inlägg! Ska snart åka in till Öppet Hus på skolan..var tvungen att kliva upp i sängen förut, kunde inte ligga och tänka på hur förbannad jag är på vår käre rektor. Får jag inte med min insändare i tidningen så ska jag fan printa ut 30 exemplar av den och sätta upp på hela skolan!

Inlägget nu ska dock handla om den underbara människa som gjort min grymt snygga header på min blogg! Matilda är grymt duktig och behöver bara inse det själv:) Jag tycker ni tar och besöker hennes blogg också, dels för att läsa, dels för att se hur henned grymma header ser ut! BESÖK: http://scarything.blogg.se/ !!

7 dagar kvar till jag får träffa dej älsk<3 Spogge längtar massor!

Nu ska jag dra mej, och gissa om skolan ska få fullt upp med mej...

M<3M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0