"Gäsp" Söndag

Söndag, de gör inte så jävla mkt den här veckan. Jag vill att de bara ska gå snabbt som fan fram till lördag så jag får åka de där slöa tåget upp till Matilda! Den här helgen har inte vart så speciell. Öppet hus igår gick bra. Pratade med Marie Kilk och blev nöjd med resultatet, skolan kommer ändra på sloganen så den inte förknippas med US Army längre. Det här bevisar väl ganska reält att lite bestämdhet och åsikter kan göra förändrring:) Nu ska jag bara hitta rektorn så jag kan få min reseersättning!

Oj, jag har redan lite att skriva om. Undra vad fan jag ska pressa fram för nått idag då... Kommit fram till att de spelar ju fan ingen roll om program som PhotoShop går att ladda ner olagligt eller inte, man lär behöva en manual för att kunna göra nått i programet ändå-.- Usch nu är jag trött, klockan är 21.41, jag är trött! Min barndom har gått upp i rök, här sitter man i en sunkig fotölj med skäggstubb,kaffe,tända ljus och lyssnar på radio! Skratta ni, verkligheten kommer ikapp er med! Tur jag har en så fantastisk flickvän<3 Älskar dej Matilda<3

Sen har jag lovat Filip att skriva ett inlägg tillägnat han, så de får bli det här inlägget!

Nä nu har jag hållt liv i det här väldigt mycket längre än jag trodde jag kunde. Ni får sova gött och allt sånt, och kom ihåg..När Spogge har talat, ja då är de så:)

M<3M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0