Fredag men icke helg..och lite snagg!

Jag har klippt mej, efter lite om och men blev det.."trumvirvel"..snaggat! Äää..det är enkelt att sköta och jag passar väl relativt bra i det. Hår är bara ett jävla problem. I och för sig, nu tror ju som vanligt folk att jag är nazist, men dem/ni som tror det får väl tro det då. Ja, jag har en harrington jacka( en sådan här: http://www.thisway.se/product/553/Summer+Harrington) och ett par Dr Martens kängor(ett par sådana här: http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=405) och jag tycker både min jacka och mina kängor är snygga och bekväma. Jag använder dock inte mina kängor så mkt längre, varför vet jag inte. Det tråkiga med det hela är att just bli kallad nazist, inte personligen, utan bakom ryggen, så där snyggt som "fan mogge är nazist, visste du det?", missförstå mej inte, ni som skämtar är inte dem jag snackar om nu, utan dem som verkligen tror jag är nazist. Måste säga att de känns konstigt att bli kallad nazist när man går runt med en Anti-Nazi patch på armen och är med i Vänsterpartiet. Fattar inte det här med att dömma folk efter klädsel. Om det är nazistiskt att ha harrington jacka och kängor och snaggad skalle, då är det alltså brat-aktigt att ha modekläder? Jag gillar min klädstil, jag trvis med den ni andra slipper faktiskt göra det. Ni har en egen fri vilja.
Jag är trött på fördommar, jag är trött på folks skitsnack. Vart tog ärligheten vägen?

Nä nu ska jag fortsätta se på tv, åter igen såg jag Idol, jag vet fortfarande inte varför. Men jag hejar på Lars och hatar Johan eller vad nu pojken heter. jaja, nu har jag klagat klart.
Spogge Älskar Matilda, det kommer han alltid göra. Snart får vi träffas:)<3

M<3M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0